VI Jornades d'Estudis Locals de Bunyola

04/05/2021

Des de la Regidoria de Cultura i Medi Ambient s'ha presentat la convocatòria de les VI Jornades d'Estudis Locals de Bunyola, sota el lema de 500 anys de Germanies, què se celebraran els dies 26 i 27 de novembre al Teatre municipal. 

Les sol·licituds de participació, tant pel que fa a ponents com assistents es poden remetre a l'Ajuntament de Bunyola o al Centre de Professors de Calvià. La Comissió científica està presidida per la Dra. Maria Magdalena Brotons Capó, professora del departament de Ciències Històriques i Teoria de les Arts, Núria Quetglas Amengual, historiadora, i els regidors de l'ajuntament Magda Palao Cespedosa i Miquel Pasqual Garcias.

La data límit de presentació de comunicacions és dia 26 d'octubre, mentre que les inscripcions d'assistència es poden fer fins dia 17 de novembre.

VI Jornades d'Estudis Locals de Bunyola

PDF · 12.6 MB · 04/05/2021
Descarregar